Proiecte Laborator
Experiență Profil Geosintetice


Verificarea conformității materialelor geosintetice pentru proiectul
Reabilitarea liniei de cale ferată frontiera – Curtici-Simeria, parte componentă a coridorului IV Pan European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h – Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, Subtronsoanele 2a, 2b
Experiență Laborator Analize și Încercări în Construcții


Efectuarea de încercări triaxiale pentru proiectul
Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2 – Tunel


Studii de fezabilitate pentru proiectul:
Tren Metropolitan Gilău-Florești-Cluj-Napoca-Baciu-Apahida-Jucu-Bonțida – Etapa I a Sistemului de Transport Metropolitan Rapid Cluj: Magistrala I de Metrou și Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea
Experiență Laborator de Mediu
Stabilirea gradului de agresivitate al mediului înconjurător față de betoane și betoane armate pentru proiectele:

Proiectare și execuție pentru realizarea autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lotul 2, Iernut – Chetani, km 3+600 – km 21+500


Studii de fezabilitate, seismicitate și de mediu pentru proiectul “Tren Metropolitan Gilău-Florești-Cluj-Napoca-Baciu-Apahida-Jucu-Bonțida – Etapa I a Sistemului de Transport Metropolitan Rapid Cluj: Magistrala I de Metrou și Tren Metropolitan, inclusiv legătura dintre acestea”


Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră


Revizuire/actualizare studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu– Făgăraș


Reactualizare studiu de fezabilitate pentru electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj – Oradea – Episcopia Bihor


Autostrada de Centură București km 0+000 – km 2+500, lot 3, sector 1, km 85+300 – km 100+765, aferent Centură Sud și sector 2, km 0+000 – km 2+500, aferent Centură Nord
Decontaminare sol pentru proiectele:

Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Tronsonul 2, km 614 – Gurasada, Subtronsonul 2b


Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Tronsonul 2, km 614 – Gurasada, Subtronsonul 2c
Monitorizare factori de mediu pentru proiectele:


Autostrada Lugoj – Deva, lot 2, secțiunea D, km 43+060 – km 47+090


Modernizare DN5, București – Adunații Copăceni


Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Sector 2 A, Ogra – Câmpia Turzii, lot 2, Iernuț – Chețani, km 3+600 – km 21+500