Proiecte Mediu
Monitorizare factori de mediu
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/1.1.jpg)
Reabilitare cale ferată Brașov – Simeria, secțiune Coșlariu – Simeria, sector Orăștie – Simeria (Tunel)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/5-2.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/5.1-1.jpg)
Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2, km 27+620 – km 56+220
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/1.1-1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/1-1.jpg)
Reabilitare linie cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte a coridorului Pan European IV pentru trenuri cu viteză maximă de 160 km / h, secțiune 2, km 614 – Gurasada, subtronson 2c
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Mun-Brasov2_pt-site.jpg)
Varianta de ocolire a municipiului Brașov – lot 1, Tronson 1: DN1-DN11
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/3.3_site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/3_site.jpg)
Proiectare și execuție pentru autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, secțiune 2A: porțiune Ogra – Turzii, lot 2, Iernut – Chețani, km 3 + 600 – km 21 + 500
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/4.4_site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/4_site.jpg)
Varianta de ocolire Mihăilești
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/10.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/10.1-1.jpg)
Reabilitare DN 56, Craiova – Calafat, sector 2: Galicea Mare – Calafat, km 47+000 – km 84+020
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/2_site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/2.2_site.jpg)
Proiectare și execuție lucrări de consolidare și modernizare pentru podul Mihai Bravu
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/DN-5-pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/DN-5.2-pt-site.jpg)
Modernizare DN5, București – Adunații Copăceni, km 7+573 – 19+220
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/8-1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/8.jpg)
Reabilitare DN 18, km 0+000 – km 64+900, Baia Mare – Sighetu Marmației
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/5.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/5.1.jpg)
Autostrada Orăștie – Sibiu, km 69+965 – km 82+070, lot IV
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/7.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/7.1.jpg)
Autostrada Orăștie – Sibiu, lot 2, km 24+111 – km 43+855
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Lugoj-Deva_pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Lugoj-Deva-pt-site.jpg)
Autostrada Lugoj-Deva, lot 3, km 56+220 – km 77+361
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/6.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/6.1.jpg)
Reabilitare linie ferată Brașov – Simeria, secțiune Coșlariu – Simeria, sector Orăștie – Simeria
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Pan-European-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Pan-European-2.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, componentă a coridorului Pan European IV pentru trenurile cu viteză maximă de 160 km/h, secțiunea 3: Gurasada – Simeria
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/3.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/3.1.jpg)
Varianta de ocolire a orașului Satu Mare
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/metrou-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/metrou-site-2.jpg)
Magistrala 4, secțiunea Parcul Bazilescu (PS Zarea) – Lacul Străulești
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Targu-Mures_pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Targu-Mures-_pt-site-2.jpg)
Varianta de ocolire a municipiului Târgu Mureș
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/2.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/CF-Brasov-Simeria-pt-site.jpg)
Restaurarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria, secțiunea Sighișoara – Coșlariu, sector Micăsasa – Coșlariu
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/6-1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/6.1-1.jpg)
Punct de lucru Sat Stejeriș, municipiul Moldovenești, județul Cluj
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Patinoar-3-_site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/patinoar-_site.jpg)
Reabilitarea și modernizarea patinoarului artificial Mihai Flamaropol și crearea de spații adiacente necesare activităților sportive și recreative
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Tecuci-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Tecuci-1-site.jpg)
Construcția variantei de ocolire Tecuci
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/9.1-1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/9-1.jpg)
Executarea lucrărilor la varianta de ocolire Carei
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/7-1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/7.1-1.jpg)
Execuție lucrări DN 76, 5R10b, Brad – Ionești, km 35+432 – km 55+425
MONITORIZARE BIODIVERSITATE
![11.1](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/11.1.jpg)
![11](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/11.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată de frontieră Curtici-Simeria, parte a coridorului Pan European IV pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Secțiunea 3: Gurasada-Simeria
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Razvan-Site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Lugoj-Deva-Site.jpg)
Autostrada Lugoj – Deva, lot 3, km 56+220 – km 77+361
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/dumbraveanca-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Pod-CT-site.jpg)
Lucrări de reabilitare la podul CF 152 + 149 km și lucrări de reabilitare la podul 156 + 817 km, fir I + II SRCF Costanța
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Atel-pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Atel-2-pt-site.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria, secțiunea Sighișoara – Coșlariu, interval Sighișoara – Ațel
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Atel-Micasasa-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/montare-camera-site.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria, tronsonul Sighișoara – Coșlariu, Ațel – Micăsasa, km 327 + 037 – 357 km + 300
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Orastie-2-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Orastie_site.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria, secțiunea Coșlariu – Simeria, sector Orăștie – Simeria
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/10.1.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/10.2.jpg)
Reabilitarea căii ferate Frontieră – Curtici – Simeria, parte a coridorului Pan European IV pentru trenurile cu viteză maximă de 160 km/h, secțiunea 2: 614 km – Gurasada, Subtronson 2b: Cap Y Bârzava – Cap Y Ilteu
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/mantis-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Micasasa_site.jpg)
Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria, parte a coridorului Pan European IV, pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, tronsonul Sighișoara – Coșlariu, sectorul Micăsasa – H. Mănărade (km 354 + 100 – km 368 + 900)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Salini-Lugoj-site-2.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Salini-Lugoj-_site.jpg)
Autostrada Lugoj – Deva, lot 2, km 27+620 – km 43+060
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/Lugoj-DeV-2.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/broasca-site.jpg)
Autostrada Lugoj – Deva, secțiunea D, lot 2, km 43+060 – km 47+090
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/9.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/VR.jpg)
Reabilitare linie de cale ferată Frontieră -Curtici – Simeria, parte a coridorului Pan European IV pentru trenurile cu viteză maximă de 160 km/h, lot 2: 614 km – Gurasada, Subtronson 2a: 614 km – Cap Y Bârzava
CONSULTANȚĂ SPECIALIZATĂ PRIVIND GRADUL DE CONTAMINARE
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/07/Consultanta-decontaminare-pt-site.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/07/Consultanta-decontaminare-_pt-site.jpg)
Reabilitare linie de cale ferată Frontieră – Curtici-Simeria, parte a coridorului Pan European IV pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h – Secțiunea 2: Km 614 – Gurasada, subsecțiunea 2a, 2b
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/8-2.jpg)
![](https://www.geostud.ro/wp-content/uploads/2019/08/8.1.jpg)
Stația de decontaminare din municipiul Vladimirescu