Specialist Marketing și Comunicare

Cerinţe Post

  • Studii specializate în Marketing sau domenii conexe;
  • Limba engleză nivel avansat (scris și citit);

  • Permis de conducere Categoria B;
  • Cunoştințe operare PC- MS Office (Excel, PowerPoint, Acces);
  • Persoană dinamică responsabilă, ordonată, atentă la detalii;
  • Atitudine proactivă și spirit de echipă;
  • Flexibilitate în gândire, creativitate, orientare spre rezultate;
  • Bine organizat și orientat spre detalii;
  • Prezența fizică la sediul societății obligatorie.

Obiectivele postului

  • Crearea și menținerea identității/imaginii Companiei;
  • Menținerea și îmbunătățirea apariției și a prezenței Companiei pe piață la un nivel profesional;
  • Asigurarea materialelor promoționale aparținând de marketing (cataloage, broșuri, mape de prezentare, articole);
  • Organizarea și coordonarea evenimentelor Companiei.

Responsabilități

  • Creează planuri de marketing care să conțină idei proprii în linie cu direcțiile solicitate de Management;
  • Creează și se ocupă de campanii de promovare în mediul digital – site-ul oficial; site-uri de specialitate; platforme social media (Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram) și alte canale de promovare;
  • Se ocupă de gestionarea imaginii și vizibilității proiectelor în derulare;
  • Diseminarea informațiilor și promovarea proiectelor către public țintă;  
  • Organizează evenimente de promovare a proiectelor Companiei și se ocupă de organizarea teambuilding-urilor;
  • Urmărește canalele social media pentru: calendar postări, urmărire raportare;
  • Menține relația cu colaboratorii social media pentru campaniile de marketing;
  • Evaluează periodic furnizorii de servicii de publicitate, verifică informațiile ce țin de imaginea Companiei și se asigură de vizibilitatea reclamelor Companiei în mediul online și offline (reclame, bannere publicitare, cărți de vizită etc.);
  • Participă cu idei noi în promovarea proiectelor, dezvoltând campanii de comunicare pornite din promovări de proiecte / brand (grafice, text, canale de promovare etc.);
  • Gestionează brand-ul Companiei, fiind reprezentant în cadrul evenimentelor de promovare în piață;
  • Comunicare directă cu Management-ul Societății pentru strategiile de urmat în promovarea Companiei;

  • Elaborează și propune către Management-ul Societății proiecte de promovare (internă, externă, de branding etc.).

Beneficii

  • Venit salarial corelat cu performanţa;
  • Asigurare medicală într-un sistem privat de sănătate;
  • Acces la cursuri de pregătire profesională continuă;
  • Asigurarea unui loc de muncă stabil, cu un colectiv cu experienţă în domeniu;
  • Posibilitatea de dezvoltare profesională şi de implicare în proiecte cu impact naţional sau internaţional.

Pentru a ne cunoaște și a beneficia de oportunitatea de a te alătura Departamentului nostru de Marketing, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail resurseumane@geostud.ro.